søndag 21. mai 2017

Oppussingsfasen & stilen vår


God søndag alle sammen. 
Håper dagen er fin hos dere.
Her styrer vi endel frem og tilbake,men har virkelig prøvd å ha "hviledagen" hellig. 
Vi holder på som mange vet og pusse opp gangen vår.
Her har tapet blitt kjøpt inn,vegger blitt satt opp & i går var vi å så på fliser. 
Så tror det blir veldig bra.


Når det kommer til stilen & den interiørbiten så er jeg ganske enkel.
Jeg vil ha en hvit,landlig og litt sukkersøt stil. 
Hvit er basefargen min,den finner man overalt i huset.
Med noen dropp av jordfarger,samtidlig så jeg bruker litt lyseblått,rosa & lilla i detaljene mine. 



Jeg følger ikke trender,jeg har funnet min vei. 
Den veien har vært slik i mange år,å der forandrer jeg meg nok ikke.
Jeg drømmer om et fint,lite hvitt hus på landet,men til da får jeg skape et fin,hvitt landlig hjem 
her vi bor nå.  
I morgen skal jeg viser dere litt mer av tapet som skal opp i trappegangen vår,jeg gleder meg veldig til gangen vår blir ferdig.

Ønsker dere en vidre fin søndag,
nå skal vi heie på søta bror i hockeyfinalen. 

Klem Christina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com