søndag 1. oktober 2017

Fine September

September har gått veldig fort. 
Det har vært dager da jeg nesten ikke har kommet hjem før det har vært senga og morgen rett etterpå..
Foreldremøter både her og der,dugnad & idretter for både store og små.

Men oppi alt dette her fikk vi tid til en langhelg i Gdansk. Sammen med jobben til T . Her fikk fruen være med,heldige oss. Kjempe fin by som er under vekst & bygges både her og der. 
Men alt i alt en veldig fin tur med fine opplevelser. 




September ba også på noen nye ting.
Vi fikk oss en krok med godstoler. Så herlig å ha to stoler som vi voksene 
kan sitte i når barna har lyst å sitte i sofakroken å se på tven. 


September har også bydd på mye fint vær! Tror ikke vi har hatt så fint vær i september som jeg kan huske før. 
Helt til i går,siste dagen hadde vi 17 grader og knall blå himmel.
Derfor ble det mange kvelder under klar himmel med mye stjerner og nordlys. 
Vakkert her nord. 



Nå tar vi fatt på oktober. 
Idag har vi en bursdagsvoff i hus.
Loke vår! 

Tenk 1 år allerede. Kake måtte til.
Hipp hurra! 

Da håper jeg at oktober blir like fin som september,men kanskje en litt roligere form. 

Nyt første dagen i oktober alle .

Klem Christina 



3 kommentarer:

  1. Gdansk ser riktig koselig ut. Jeg har aldri vært der. Oktober er tiden for å nye litt mørkere høstkvelder innendørs og jeg håper på litt mindre regn.

    Beste hilsen Ingrid på www.ingridtunheim.no

    SvarSlett
  2. Ein Riesenrad, genau das habe ich auch auf einem meiner letzten Posts eingestellt.
    Wenn du möchtest, schau einfach einmal hier nach:
    http://heidis-gruene-ecke.blogspot.de/2017/10/herbstfreuden.html
    Dir alles Liebe
    Heidi

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com