tirsdag 10. oktober 2017

Fin tirsdag




God tirsdag alle! 

Håper alle som titter innom har noen fine høstdager.
Idag tilbragte jeg dagen hjemme med minste snuppa. 
Barnehagen hadde planleggingsdag,å da var det godt å
 bare nyte dagen  & la den hektiske hverdagen bare rulle avgårde uten oss. 
Men i morgen er det tilbake igjen på jobb & barnehage. 

Ellers går nå dagen slik som de alltid har gått.. i 100 med treninger,møter mm .. 
Men slik er livet nå,så får vi heller ta livet med ro når vi blir gamle ;) 

Stor tirsdagklem fra meg til deg som titter innom. 


1 kommentar:

  1. Nelliker er fint og herlige farger :)

    Ønsker deg en fin uke

    Klem fra Monica

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com