mandag 16. oktober 2017

Ny uke allerede


God mandag,eller mandagene er nå mandager.. så god som de nå kan bli ;) 
Disse bildene ble tatt i går,da hadde vi solen skinnende inn vinduene. 
Så deilig høstvær. 


Idag derimot er det så grått at til middag kl 16 måtte lysene slås på for da var det så mørkt
inne. Det regner elefanter ute og tåken ligger lavt. 
Slik var det vel meldt helt frem til torsdag. 


Så idag er vi bare inne,storebror i huset er på trening . Mellomste er på besøk hos ei venninne
og minste vennen sitter i sofaen og sluker tven rått :-p 
Vel akkurat slik det skal være etter en aktiv dag i barnehagen. 

Middagen idag var kjøttkaker i brunsaus,hjemmelaget makaronistuing & potet. Nam sier nå jeg!

God kveld alle som titter innom.
Stor mandagsklem fra meg til deg. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com