lørdag 6. januar 2018

Helgefølelsen

... får jeg når jeg har fått de nye friske blomstrene i vann. 
Jeg må ha noen blomster på bordet til helgen.
Helgen blir ikke det samme uten altså. 


Til helgen ble det en bukett med rosa roser og en bukett med tulipaner.
De er også veldig fine altså. 



Har du det slik at du må ha friske blomster til helgen ?
Syns det gjør noe med helheten av huset. 

Idag måtte jeg også utnytte lyset i forhold til bildene.
Er ikke mye dagslys man ser,det er jo gjerne i helgene.
Men lysere blir det og det er så herlig.
Selv om jeg nyter tiden med stearinlys altså,tro meg.

Ha en fortsatt fin helg.
Klem Christina 

Og igjen,tusen takk for sporene dere legger igjen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com