torsdag 4. januar 2018

Lengter etter lyset

Kjære torsdag! 
Kjenner at jeg er litt sliten av deg akkurat nå å lengter veldig til fredag og helg. 
Er da ikke bare bare å starte opp etter en god å fin juleferie.
Flere som føler det slik ? 


Lyset er savnet her i nord,er ikke mange timer det viser seg på i løpet av dagen,men bare
de siste dagene ser man at det blir litt lenger for hver dag som går. 
Litt over en måned nå så ser vi sola igjen. 
Det gledes!


I mellom tiden er det ikke så enkelt å ta bilder når det er helt svart ute,da er det enda godt man
har de hjelpemidlene man trenger. 
Det blir nå så som så.. 


Friske blomster gjør at dagene blir litt finere og enklere å holde ut. 


Tulipanene er så fine altså,hvite og nydelige. 
Nå gleder jeg meg bare til resten av løkblomstrene kommer hit nord. 
Det finnes jo så mange fine. 


Tallerkenhyllen har fått et litt mer vårlig preg over seg. Etter at juleserviset ble borte.

Nå skal barna i seng å jeg skal slappe av resten av kvelden. 
Og nyte det at det snart er helg. 

Ha en fin kveld vidre
& takk til dere som er innom å legger igjen noe spor.
Det setter jeg utrolig pris på! 
Klem fra meg til deg!! 

1 kommentar:

  1. Joda, vi lengter vel litt mot lysere og varmere dager noen og enhver..Men på en måte er det finest nå - for alt det gode ligge forran oss. Jeg er enig med deg i at tulipaner er herlige blomster, men de står ikke fin så lenge på denne årstiden. For noen år siden var jeg i Amsterdam på våren sammen med syforeningen..Vi kjøpte med oss hjem store buketter med faste, knitrende tulipaner - og du verden så lenge de sto... Nå er det helg. Kos deg masse og nyt at vinteren er neimen ikke så aller verst, den heller. God helg.

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com