lørdag 31. mars 2018

Det snør det snør




.. det snør nesten ned.. 
her i nord ! 
Her har vi ikke sett solen i påsken.. Satser på at det kommer frem,
er jo enda noen dager igjen av påsken2018 . 
I går var hele familien samlet inne i skjomen ( mitt barndomshjem) . Kjempe koselig. 
10 voksne og 6 barn. Utekos med grilling,skigåing & snøballkrig. 

Idag er det påskeaften,så her blir det påskeeggjakt med barna.. har laget noen gåter 
som barna skal løse for å finne påskeeggene.
De syns det er stas. 

Men først en kopp kaffe & en god frokost. 

God morgen verden ! 
Påskeklem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com