søndag 1. april 2018

Gul påskefrokost + 1 april


God morgen 1.påskedag .
Resten av huset sover enda,jeg har allerede vært oppe noen timer . 
Slik er det når man er så kveldstrøtt og sovner før barna.. gjesp.. 

Idag står det lammelår på middagsmenyen,det gleder vi oss til . 
Tenk at vi allerede starter på den 4 måneden idag.. tenk 1.april..
Hvor blir disse dagene av ?

I påsken har det lavet med snø,så her er det ordentlig vinter. Men værmeldingen viser sol 
idag og i morgen. Så satser på at vi får nyt noen solstråler vi også.

Ha en finfin søndag alle  

Påskeklem





2 kommentarer:

  1. God morgen, og god påske.
    er også morgenfugl, har begynt på middagen , mens dei andre forsatt sover.
    Klem,

    SvarSlett
  2. Ja, hvor har de siste månedene blitt av...? Tiden går utrolig fort. Koselig bilde! Får håpe at det slutter å snø hos deg snart og at solen kommer. Ha en fin søndag!
    Klem fra Marit

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com