mandag 2. april 2018

God morgen 2.påskedag


 Solen skinner allerede inn stuevinduet mitt. 
Idag blir nok en fin dag. 
Når jeg sto opp for 30 min siden var det 8 minus,da var ikke sola her. 
Nå er sola her og det er 8 pluss grader. 
Solen gjør sitt og det er deilig det. 


Det finnes vel ikke noen andre fridager der vi er så flinke til å dekke på bordet
som i påsken. Ihvertfall ikke oss! 
Men vi ble enig om å bli flinkere til det,så kanskje vi skal prøve så langt det lar seg gjøre å la søndagene være en slik frokostdag. 


Jeg syns det er kjempe koselig å dekke på bordet,gjøre litt mer utav den vanlige frokosten/lunsjen/middagen enn det vi egentlig gjør.

Er egentlig ikke SÅ mye som skal til.. 
Påskeaften var tradisjontro påskeegg-jakt med barna
Vi må jo holde på tradisjonene! 


Bruker lage noen gåter som de må løse for å finne frem til neste hint. I år ble det 8 hint før eggene ble funnet. 

Å kjenne jeg meg rett,blir den tradisjon å leve til neste år også. 

Ha en super fri-mandag! 
Påskeklem fra meg til deg 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com