mandag 2. april 2018

Til ettermiddagskaffen + blogging

... serverte jeg vaniljesnurrer. 
Barna ble veldig glade & syns de var gode.



Jeg er oppvokst med en mamma som titt og ofte laget bakst i form av kaker & hvetebakst.
Jeg har masse gode minner fra dette .
Jeg håper barna mine kan ha gode minner fra deres barndom om den nydelige 
lukta som sprer seg i huset når gjerbaksten steker. Om smaken fra kakene og gjerbaksten jeg
lager til dem. 
Jeg satser på at jeg lager gode barndomsminner for dem .


... selvom de til tider kan være rimelig lei av å vente med å smake ... til jeg har tatt bilder.. 
hihi,men sånn er det med en fotomamma som skal dokumentere det meste. 
Men gøy er det,og blogging er min måte å dele mine ting med dere
men også min måte å kunne gå tilbake å se hva vi har gjort. 
Mange minner ligger jo her. 

Håper dere koser dere med bildene her hos meg,legg gjerne igjen noen spor hos meg.
Da blir jeg glad! 

Klem fra meg

1 kommentar:

  1. Jeg vokste også opp med en bollebake-mamma.. noe som jeg videreførte da jeg ble mamma. I dag er det jo ikke sundt å spise all den deilige hvetebaksten, men jeg tror ikke det skader å ta en bolle en gang i blant. Det er uansett kjempepopulært når det serveres.. Hilsen Inger Johanne

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com