onsdag 4. april 2018

Prøver å roe meg ned



God morgen alle som titter innom .
Her er det en morgen med solskinn,fuglekvitter og stillhet .
Å jeg kjenner at jeg trengte det. 
Jeg har i denne siste tiden jeg har vært sykemeldt prøvd å finne 
noe å få roen med.



Så idag prøver jeg å nyte en kopp kaffe & en fin bok. 
Jeg er nødt til å bli flinkere å bare roe helt ned. 
Å jobbe med kroppen & ikke mot den.. lettere sakt enn gjort.
Men nok om det.. Skal starte å jobbe 50 % fra i morgen av,håper kroppen liker det 
og at jeg snart er tilbake der jeg skal være. 

 Ute kvittrer fuglene masse,så herlig lyd. 
Og rett utenfor kjøkkenvinduet sitte denne svarttrosten og spiser. 
Måtte bare ta et eller 10 bilder av den.. 
Den er jo så fin. 

Ha en fin onsdag.
Klem Christina

1 kommentar:

  1. Jeg håper du finner roen, det er så viktig. Ei god bok og en kopp te/kaffe er absolutt et godt forsøk. (",)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com