fredag 6. april 2018

Vårlig helg


God fredag alle sammen . 
Tenk,der banker helgen på dør. 
Akkurat nu føles det helt ok at den gjør det,helgen skal brukes til å 
slappe av. 
Ettermiddagen idag gir meg en vårlig følelse. 
Det har smeltet litt,verandaen vår er snart fri for sne. 
Og mannen har funnet ut at idag er dagen vi skal grille maten vår.

Så ute surre det i grillen,å jeg blir servert grillet svinestek. 
Noen av det beste jeg vet. 
Barna ble hentet for en stund siden av besteforeldrene å skal være der i helgen.
Så her blir det barnefri.. altfor stille,men dog litt godt. 


Dette gir meg også en vårlig følelse,selv om dette er innendørs gledes til det blomstrer utenfor . 
April kan by på så mangt,både vår og vinter.. 
men jeg satser på det første.

Ha en nydelig helg alle.
Fredagsklem fra meg

1 kommentar:

  1. Hej och tack för din fina hälsning hos mig! Härligt med grillad middag! Här har det också smält bort mycket snö de senaste dagarna. Underbart!
    Kram/Maria

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com