søndag 4. mars 2018

Idag er jeg takknemmelig for mine 32 år



.. og jeg tar gledelig fatt på mitt 33ende år . 
Tenk så heldig jeg er. Satser på mange år til. 

Jeg har tilbragt dagen sammen med min lille familie. 
Ble en rolig feiring. Er det ikke det helt store man klarer når man ikke er tipp topp. 
Jeg har vært å fått en nerve i klem eller en prolaps bak i skulder/nakke. 
Slik at jeg har miste følelsen i 2 fingre på høyre hånd. 
Mye smerte,så her tar jeg livet med ro. 

Håper 4.mars har vært fin for deg også.

Klem fra meg til deg. 

6 kommentarer:

  1. Må innom bloggen for å gratulere deg med dagen også!
    Og ønsker deg god bedring =)

    Klem

    SvarSlett
  2. Kjære Christina, gratulerer så mye med dagen som var, håper du hadde en fin dag.
    Riktig god bedring, ta det med ro,

    Klem, Ida

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Kjempe koselig med hilsen her. Hadde en rolig,men fin dag.
      Klem :)

      Slett
  3. Et forsinket gratulerer med dagen! Kaken var sikkert like god som den så ut på bildet. Ønsker deg riktig god bedring samtidig, ta det med ro og ta vare på deg selv:)
    Ha en fin uke!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Håper du har det bra.
      Ønsker deg en fin søndag.
      Klem Christina

      Slett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com