tirsdag 6. mars 2018

Uka starta med ny sofa


God morgen tirsdag! 
I stuen har det flyttet inn en ny sofa. 
Ble veldig fornøyd,nå er det bare å finne ut hvordan jeg vil ha det på veggen bak.
Du vet,jeg forklarer og mannen ordner ;) 


Er ikke mye som blir gjort av meg for tiden. 
Vært våken siden 0330 i natt. Er virkelig ikke noe godt å sove med den skulder/nakken. 


.. men nok klaging nå. 
Idag blir det nok en fin dag med solskinn & mange kalde blå her i nord. 
Kanskje klarer jeg å få til en liten gåtur idag. 

Ønsker alle som titter innom en fin tirsdag.
Klem fra meg til deg. 

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med ny sofa og vel overstått 32-årsdag. Riktig god helg! (",)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! :) Ønsker deg en fin søndag.
      Klem Christina

      Slett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com