lørdag 26. mai 2018

Fredagsbuketten

G od ettermiddag alle sammen.  Innom for å vise dere fredagsbuketten min. Er det noe jeg må ha til helgen er det en bukett med blomster på bordet. Elsker peoner,så mens de enda er her er de fast inventar i buketten. Så tar jeg litt av det jeg ønsker sammen med de.

editIMG_5362

Ofte blir nå fargene rosa,hvitt og lilla. Er nå de fargene som jeg liker best. Kan også blande inn litt lyseblått sammen. Men til helgen ble den slik.  Nå stor mannen på kjøkken og lager mat til oss. En bedre biffmiddag står på menyen i dag. Jeg gleder meg.
Ha en nydelig lørdag alle.
Klem Christina

1 kommentar:

  1. Så vakker bukett! Koselig med friske blomster på bordet.
    Klem, Marit

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com