lørdag 26. mai 2018

Lørdagen nytes


God morgen til alle dere som titter innom her . Her nytes lørdagen før den slår ordentlig inn . Ungene springer rundt i pysj,tv-en synger ut noen barne-tv strofer og mammaen nyter en varm kopp kaffe. Akkurat slik det skal være,eller hva sier dere ? Vel og merke mammaen er også i pysjen. Må kanskje gjøre noe med det siden det er tivolitid om ca. 1 1/2 time. Det blir gøy for de små. Hva slags planer har dere i dag da ?

IMG_0231

I går kom endelig snuppa hjem etter to overnattinger sammen med barnehagen på en hytte 2 timer hjemmefra. Men jeg forsto veldig raskt at hun hadde storkoset seg og følt seg veldig trygg der. Å det er godt for mammahjerte å vite. Hun var den første som sovnet om kvelden & den siste som våknet om morgenen. Det er et godt tegn det.

IMG_0561 (1)

Nei,nå må jeg hive meg rundt,men vi sees kanskje litt senere i dag. Hvis været holder seg skal jeg prøve å få plantet ned noe blomster utenfor.

Nyt dagen videre.

Klem Christina

2 kommentarer:

  1. Nyt lørdagen! Her skal vi snart trekke i finstasen, og begi oss i konfirmasjon. (",)

    SvarSlett
  2. Så fine billeder og dejligt, at din datter havde hygget sig og følt sig tryg, da hun var på tur med børnehaven!
    Jeg har været på loppemarked i Liseleje - en lille by ved vandet, som jeg bor nær ved. Klem og rigtig god weekend ♡♡♡

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com