lørdag 2. juni 2018

Plantasjetur

editIMG_5556editIMG_5558


editIMG_5543

I dag tok vi turen til Harstad og plantasjen . Skulle egentlig ha stauder,men det var det utrolig dårlig utvalg av. Og reagerte veldig på at veldig mange utav blomstene og buskene som sto der ute var i dårlig fatning. De var tørka inn,ikke kundevennlig vil nå jeg si.

Jaja,jeg fikk nå handlet noen blomster til noen blomsterkasser i hvert fall. Så finner jeg vel noen stauder til bedet etter hvert.

Nyt resten av kvelden,det skal jeg.

Klem fra meg til deg ,

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com