tirsdag 12. juni 2018

Tirsdagstanka

editIMG_5556-1

editIMG_5572

God morgen verden.

Tankene surrer rundt,sommermåneden er her .. men her i nord er det regn og ikke mange varmegrader . Minste vennen har hatt 3 mandager med vårskole.. tenk i august starter hun på skolen.  I går ble sekken med hjem ,stolt som en hane gikk hun. Så gøy og ikke minst rørende for mammaen. Vi teller ned ukene til ferien for vår del starter. Ikke mange uker igjen,det gledes. Da hekter vi på vogna å drar . I år går turen til Sverige,Danmark og Norge. Legoland skal forskes ut.

Hvor skal dere på ferie i år ?

Nyt tirsdagen,det skal jeg .

Klem Christina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com