mandag 27. august 2018

[ Oppussing ] Rommet til mellomste søster


God mandag . 
Her går dagene i ett,men influensa har kommet på besøk å satt en stopper for det meste.
Først har barna hatt det ,og nå har mor i huset også fått det. 
Så her er bare å ta det med ro & lytte til kroppen. 


Vi har siden ferien i år pusset opp storebror i huset sitt rom,en bod under 
trappen og nå mellomste søster sitt rom. Neste rom er lillesøster sitt som
står for tur. Syns det ble akkurat så landlig og fint som vi ønsket det skulle 
bli . 


Isabella ønsket en blåfarge på veggene. Det fikk hun og hun var også med 
og valgte ut en tapet for den ene veggen. Syns det ble riktig så fint. 
Nå venter vi på noen kommoder som er bestilt og litt annet stas for å fullføre 
rommet helt. 


Men jeg er sikker på at det blir kjempe fint når alt kommer på sin plass. Oppi denne kisten skal diverse leker og slikt ligge. Så regner jeg med det kommer et sminkebord også med tiden. 

Håper dere har noen fine august dager. 
Hør av dere.

Klem Christina 

2 kommentarer:

  1. Så fint det var med de mørke kontrastene til det lyse. Et rom å trives i.

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com