tirsdag 28. august 2018

Tirsdagstanker


Når en ligger hele dagen hjemme,får man tid til å reflektere litt.. Og sikkert tenke seg både gal & smart . Men sånn er det nå en gang. Slik er det hos meg.. Jeg er en slik en over - tenker. Tenker på alt,både en og to ganger. Har du noen ganger hatt det slik ? 

Jeg mener og tror at ting blir slik det blir pga en grunn. Er det nøye planlagt fra langt tilbake vet jeg ikke,men en grunn er det for alt som skjer. Tror nå jeg. 
Og da kan man jo lure om det er slik at vi skal tåle alt ? Alle mennesker er jo ikke like sterke på alle område. Noen er sterkere enn andre,må de tåle mer motstand ? 

Jeg tror på det som ikke dreper en gjør en sterkere, men igjen så tror jeg at det er bare til begret er fullt at man orker. Det er bare en viss mengde så kjenner både hode og kropp seg ferdig. 
Da er det viktig å roe ned,lytte til kroppen slik at den får den tiden den trenger. 

For lysere dager kommer,det vet jeg.. både for deg & meg. 

Ute blomstrer rosene enda,det gleder meg å se . 
Klem Christina 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com