tirsdag 14. august 2018

Tirsdagen


skal tilbringes på jobb,en snartur til byen etter jobb også hjem . 
I dag skal jeg fortsette med plan sortering av ting i plastkasser. 
Det skal sorteres og settes inn på boden som mannen nå lager til 
oss. Det blir så bra. Også skal jeg sette en brøddeig ,bolledeig og rundstykker. 
Fryseren må fylles opp. Hverdagen er jo her snart. Tenk mandagen har jeg
bare skoleunger. Hvor ble tiden og ikke minst sommeren av ?


Hverdagen er nå god,selv om det er godt å tilbringe feriedager og helger 
sammen med mine sine. Nå gleder jeg meg til fredagen da kommer dem 
hjem fra besteforeldrene sine. De har vært der siden søndag. 

Ønsker alle som titter innom en fin tirsdag,måtte den bli akkurat som 
du ønsker.

K L E M 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com