søndag 12. august 2018

[ Kjøkken ] Vårt nyeste innkjøp


God morgen Søndag . 
På ferien ble det jo handlet inn litt.. Eller egentlig ikke bare litt.. hihi,men det var jo ting vi måtte ha eller evt hadde lyst på . 
Denne brødristeren var en av de vi hadde lyst på. Så da ble den med hjem da . 


Jeg digger utseende på den. Den passer så fint inn & ikke minst fargen blir å passe enda bedre inn når tapeten kommer opp på kjøkkenet. 
Denne kan gi oss rista brød ,men også tine opp skiver vist de enda er fryst. 


For tiden er det nok mannen som bruker den mest. Jeg prøver å holde meg unna mest mulig brød og brød mat. Skal se om magen da blir litt mer samarbeidsvillig. Men av og til er nå godt . 


Har du brødrister ? Bruker du den ofte eller er den bare benkpynt ?
De hadde mye mer i denne serien & jeg vil tro mer av deres produkter blir å finne i vårt kjøkken med tiden. 

Ha en god søndag.
Klem Christina 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com