torsdag 9. august 2018

Torsdagskvelden nytes




På sofaen imellom noen nyinnkjøpte puter . 
Tror mannen tror jeg har dilla på puter & putetrekk.
Og vet dere hva ( ikke si det til han ) ,men jeg er ekstremt glad i 
nye putetrekk. Jeg ser hvor fort en stuen kan skifte stemning bare med 
noe så enkelt som skift av puter i sofaen. 

Blomstene til helgen er kommet på plass,så nå teller jeg ned . Bare arbeidsdag i morgen igjen.
Det er vel slik den første uka. Neste uke blir nok bedre. 
Nå skal jeg lese Lev Landlig,nye en kopp med kaffe og bare slappe av.

Ha en fin kveld alle dere som titter innom.
Klem Christina 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com