mandag 1. oktober 2018

1.oktober ,hvor ble ....

... september av hen ? 
Disse månedene går så fort. Her i nord er nesten høsten over. Sneen har kommet godt ned i fjellsiden.
Det har faktisk snedd på oss også. 
Men sommerens blomster blomster enda heldigvis. Disse liker jeg så godt ! 


Så disse skal få glede meg litt til før de blir satt ned i kjelleren vår. Der skal de få overvintre til neste år slik at de kan glede meg et år til. 


Bruker du å overvintre blomstrene dine slik at du kan bruke de år etter år ? 
Nå skal jeg ordne meg litt,dra en tur til byen slik at ukes handlinga kan bli gjort. Er så godt når det er gjort .. men egentlig et lite ork før det er gjort. Er mye som handles på en gang,men så godt å slippe å dra på butikken hver dag. 
Så må jeg vel bake litt,slik at fryseren fylles opp til fine kalde kvelder. 

Håper dere får en fin mandagskveld,idag blir det jakten på kjærligheten <3 nbsp="" p="">
Klem Christina 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com