tirsdag 2. oktober 2018

Den rosa måneden


Oktober kan absolutt vise seg ifra en veldig fin side.. hvis den bare vil ..
Jeg satser på at i år vil den. 
Akkurat nå er været ute upåklagelig. Litt kaldt kanskje,men det er jo en gang slik 
høsten er . 


Når jeg var og tok ukeshandlingen for meg i går måtte jeg innom mestergrønn en tur 
Der hadde de slike fine rosa buketter som jeg bare måtte kjøpe . Det 
at det gikk en sum penger av beløpet til rosa sløyfe aksjonen gjorde 
absolutt ingenting. Viktig å støtte opp om en slik viktig sak. 


Syns den pyntet så godt opp her hjemme på bordet . Rosa kan jeg ha året rundt.. nja,kanskje ikke til jul.. men dog ellers kan rosa brukes til det meste. 



Så har vi en stk Loke,hunden vår som har akkurat fylt 2 år. Vi har vært så heldig å ha han her sammen med oss. Mye liv og røre med han,men dog så snill og god med oss alle. 


Nå holder mannen på å male på soverommet vårt i en fin lyseblå farge. Når han er ferdig med det,skal vi få tapeten opp. Gleder meg til å vise dere. Tror det blir knall fint. 
Så har jeg også kjøpt meg badekar . Det skal bli så digg å nyte en kaldt høst/vinterkveld der.

Vi sees! 
Klem C

2 kommentarer:

  1. Nydelige roser! Er det historiske fliser du har der? Har nettopp kjøpt inn til gangen, håper å finne noen som kan legge dem også...

    SvarSlett
  2. ha, var litt snar i svingen, din søte hund sitter på et teppe som er akkurat like mine nye fliser..

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com