onsdag 3. oktober 2018

Soverommet vårt

.. har fått seg en aldri så liten makeover. 
Vi har malt veggene i en nydelig lyseblå farge og lagt tapet på den ene veggen med
en nydelig tapet som vi fant i Sverige når vi var det i sommer. 



Syns det ble et slik et fint og behagelig rom. Samtidig ble det lyst og luftig. 
Tror vi blir å trives godt her når vi skal sove. 



Var innom skeidar en snar tur for å se om jeg fant noen som vi kunne ha på hver vår side på gulvet. 
Og det gjorde jeg. Viktig å ikke fryse på bena når vi våkner på morgen. 

Nå holder mannen med å skru opp lysekrona i taket på soverommet. 
Endelig skal jeg få den landlige & lyse stilen som jeg har drømt om.

Ha en finfin onsdag.
Klem Christina 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com