søndag 7. oktober 2018

Vinduet viser


 At høsten,vinteren og ikke minst julen nærmere seg. 
Jeg elsker denne tiden på året. 
Høster er minG favoritt årstid .
Veldig mange syns kanskje mørket som kommer er tungt,
at sommervarmen gjerne skulle vart lenger. 
Men alt til sin tid.. og alt har sin sjarm.. 

Jeg begynner forberedelsen til julen nå. 
Jeg elsker alt av planlegging,fordi jeg vet at ting som ikke er planlagt
 for min egen del blir stress innvendig for meg. 

Syns dere det er for tidlig med forberedelser til julen nå?
Eller liker dere som meg og ha god tid på slike ting ?

Ønsker alle som titter innom en kjempe fin søndag.
Her blir det avslapping før barna skal hentes hjem 
etter ei helg hos besteforeldrene sine.

Klem C



1 kommentar:

  1. Å være ute i god tid liker jeg også. :-) Det betyr ikke at jeg henter fram pynten enda, men det er jo så mye annet man vil rekke i mål med som man godt kan begynne å tenke på nå.

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com