lørdag 13. oktober 2018

Lørdagsbaking


God lørdag! 
Dagen idag startet vi i ishallen på skøyer. Så gøy,hele familien liker det 
heldigvis ;) 
Etterpå bar det hjem for å bake litt. Hadde så lyst å bake litt,så da ble det snurrer med vanilje og sjokolade inni. 



De er allerede godkjent av jentene i huset.. Og godt er det,alltid godt når de kommer opp for å spørre om de kan få en til ;) 


De ble kjempe luftige og gode . Prøvde meg på en litt annen deig idag. Så spennende å prøve noe nytt! 


Nå i ovnen står det 2 brød som jeg skulle prøve meg på med kesam i . Så det blir spennende å se om de blir så saftige som de sier de skal bli. 
Har du prøvd med kesam i ? 

Så sitter vi å streamer hockeykamp fra Piteå . Der er nemlig storebror i huset og spiller kamper. Gøy å se! 

Håper alle får en videre fin lørdag og ikke minst helg.
Nyt den!
Klem Christina 

1 kommentar:

  1. Mums så goda bullar du bakat.
    Hoppas det gick bra för storebror och hockeyn.
    Ha en fortsatt fin helg
    Kram Maria

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com