onsdag 17. oktober 2018

Juleradio,kaffe .....tidlig en morgen

... når klokka vise kun 04:58 og du ikke får sove lenger.. Da er det bare å stå opp.. Nyte en kopp kaffe og sette radioen på .. Å det som klinger ut av den er fine juletoner ... Ja,jeg hører på juleradioen nå. Jeg syns det er så koselig! 


Egentlig var det der jeg skulle sovet enda.. klokken  min ringer jo ikke før 06:00 ,men når ikke kroppen vil sove mer... da gidder jeg ikke å prøve mer. 

Ute for tiden er det ganske mørkt her oppe i nord. Er ikke mange timer etter at jeg har kommet hjem fra jobb at det er lyst. Så bildene blir ikke så mange. Sånn er det i denne tiden. 



og det lønner seg å finne frem kameraet med en gang man kommer jeg slik at bildene blir nogenlunde fine og ikke minst lyse . 
Også har man jo selvfølgelig helgene.. heldigvis. 

Men tilbake til kaffekoppen & kaffen som begynner å bli kald nå.. nå skal den drikkes,noen sanger til skal nytes før det er på med turboen og morgenrutinene før skole og jobb for alle i huset.

Ønsker alle sammen som titter innom en finfin lillelørdag. 
Klem Christina 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com