lørdag 3. november 2018

Lørdagens sjarm


Nye blomster i vinduskarmene. 
Sommerblomstene er på vei ned i kjelleren for å overvintre der. 
Nå er det blomster som skal gjøre det fint og koselig her imot jul 


Hvitt er nå fint,uannsett hva .. syns nå jeg! 


Helge buketten som jeg har satt sammen selv. Jeg kjøper flere typer blomster 
og setter dem sammen slik jeg vil ha det.
Mye billigere også får jeg det akkurat slik jeg vil ha det. 

Bruker du gjøre slik ??



Spisestua vår,i sitt ryddige vesen. Er jo ikke alltid slik det ser ut,men slik er det
vel når det er en familie på 5 her. hihi.



Prinsessa vår & katten . De er nå så skjønn her de holde på å leke. Glad for at barna får 
ha dyr i barndommen sin. 
Nå skal dagen nytes videre,men besøk .. god mat & avslapping.

Ha en fiiiin lørdag videre alle.
Klem Christina 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com