tirsdag 6. november 2018

Kanelknuter en tirsdagskveld


God kveld!
For å glede mann og barn litt ekstra i kveld bakte jeg meg to brett med kanelknuter . 
Jeg har enda ikke smakt på de,men barna sa de var gode. Jeg stoler på dem ;) 



Jeg elsker å bake gjærbakst,det er så koselig . 
Og det er så fint og kunne glede noen andre med litt ekstra kos. 


Var virkelig heldig med fasongen på disse. 
Så denne oppskriften skal jeg bruke flere ganger. 
Nå er barna kommet i seng,mammaen skal
rydde litt rundt her i stuen. 
Så blir det litt tv titting før natta.

Nyt siste rest av tirsdagen.

Klem Christina 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com