onsdag 28. november 2018

Lillelørdag og mere jul i stuen


Heisann! 
I går laget jeg meg selv en krans til å ha over sofabordet. Syns den ble 
fin jeg. Der kan jeg feste ulike ting på den og forandre ettersom tid på året. 
Kanskje kommer det noen røde ting der nærmere jul.. 


Fikk litt hjelp fra mannen som hang den opp for meg. 
Det sniker seg mer og mer røde ting inn. Syns det er så koselig!
Og vi sier jo 1.desember på lørdagen.
Ingen nisser har funnet veien opp,
men det gjør de vel snart.. 
kjenner jeg meg rett. 


Håper dere nyter de siste dagene i november. 
Jeg syns denne tiden er noe av det fineste på året altså.
Den mørketiden med alle disse lysene som lyser alt opp.
Fantastisk!

Ha en finfin kveld.
Klem Christina 

2 kommentarer:

  1. Hei på deg:)
    så fin den kransen blei
    koser meg med mørketiden jeg også
    jula kommer raskt hvert år
    kos deg
    klem Eli:)

    SvarSlett
  2. Advent og jul er absolutt et lyspunkt! Ha en fin desember, det blir nok lett i ei så koselig stue. ;-)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com