mandag 3. desember 2018

Da tenner vi det første lys..


.. eller det skulle vi egentlig ha gjort i går.. Men siden huset er bombandert av omgangssyke klarte ikke mammaen noe annet enn å ligge over bøtta i går. Fysj,det er noe herk det der. 
Heldigvis ikke spydd idag siden jeg sto opp,så satser på at det er på vei til å roe seg ned..
Men klarer ikke å telle antall ganger jeg har vært innom toalettet idag ... 
måtte dette roe ned snart! 


Så klarte å tenne lyset idag da,og da måtte jeg jo knipse et bilde til dere . 
Nå skal jeg krype under dyna igjen,fryser slik.. og ikke er det så kaldt her oppi nord eller. 

Måtte resten av desember bli FIN! 

Klem Christina 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com