søndag 30. desember 2018

Utganspunktet for


..nyttårsbordet var denne buketten. 
Jeg elsker lys rosa,og det er passende til så mange andre farger syns nå jeg. 


Litt mer av bordet . 
Alt det røde er tatt bort for julen,juletreet står og nisser i hvitt og grått
for bo her noen dager til . 


Nå skal jeg hive meg rundt å pynte en bløtkake som jeg skal ha med meg til
mammaen min som fyller år i morgen.
Men skal feires idag.. Hipp hurra! 

Ønsker alle en fin søndag,nest siste dag i 2018 .. tenk.
Nyt den!
Klem Christina 

Pssst,takk for alle koselig kommentarer dere legger igjen. Det varmer! 


3 kommentarer:

  1. Så fint du har gjort inför nyår. Älskar också svaga rosa toner.
    Ha ett fint avslut av 2018
    Gott Nytt
    //annika

    SvarSlett
  2. Jättesöt bukett. Blekrosa är så fint.
    Ha en fin söndag.
    Kram Maria

    SvarSlett
  3. Så lekkert pyntet bord. Stilig og delikat.
    Gratulerer med dagen til mammaen din og godt nytt år.

    Klem Line
    (Huset på landet)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com