mandag 31. desember 2018

Den aller siste dagen i dette året


God formiddag! 
Da nyter vi den aller siste dagen i 2018. 
Bordet er dekket,maten klar til å settes i ovnen etterhvert 


Jeg liker nyttårsaftene godt jeg. 
Det er på vei til noe helt nytt,noe som du kan lage akkurat slik du vil.
Du kan være med å forme neste år slik du vil.
Det er godt å tenke på. 



Så satser vi på at 2019 blir året for alle. Det fineste året som har vært noen sinne. 
Det vil det nok ikke bli. For mine år var nok når mine barn ble født . 
De årene har vært magiske med barn som skaper et hjem med både latter og gråt. 

Jeg skal ikke klage på året som har gått. Det har vært fint. Mye jobb ,mye som skjer på fritiden med barn som er med på både det ene og det andre. 
Men det er jo akkurat slik det skal være . 

Mitt nyttår-forsett skal være og være enda mer tilstede her og nå. 
Jeg skal ta enda mere bilder .
Og ikke minst blogge mer. 
2018 har vært et år med litt for lite blogging syns jeg. Det har på en måte blitt litt nedprioritert.

Så helt til slutt vil jeg ønsker dere som har tatt turen innom bloggen min et riktig godt nyttår. 
Måtte det bli et fint år for dere. 

Stor klem fra meg. 


3 kommentarer:

  1. Tack för fin hälsning!
    Så fin blogg och så vacker dukning du gjort!
    Kloka tankar om nya året. Livet och året blir ju vad vi själva gör det till.
    Gott nytt 2019!
    Kram/maria

    SvarSlett
  2. Så smukt et bord du har pyntet - og gode tanker om årets afslutning og det nye år, der begynder.
    Tak for dine søde kommentarer hos mig og rigtig godt nytår til dig.

    SvarSlett
  3. Veldig pent bord du har dekket!
    Jeg gleder meg til at du skal blogge mer i 2019!
    Godt nytt år!
    Klem, Marit

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com