tirsdag 1. januar 2019

Godt nyttår


Godt nyttår til dere alle som stikker innom bloggen! 
Jeg ønsker dere et fint,fredfylt og spennende 2019. 


Her var vi klar for å spise lammelår. Det ønsket ungene å ha til middag på
nyttårsaften,så selvfølgelig skal de få det. 


Jeg elsker jo å fotografere,men noe jeg ikke har fotografert så ofte er raketter .
Men syns nå disse ikke ble så aller værst.
Det å få disse bildene klare i mørket,er nå ikke alltid like enkelt. 


Idag har jeg ryddet bort litt mer av julen. Det eneste som står igjen nå er juletreet og stjernene i vinduet.
Disse skal få stå ut uken tenkte jeg. 

Ha en videre fin kveld.
Nå skal jeg kikke inn til dere en tur,å legge igjen spor.
Stor klem fra Christina 

4 kommentarer:

  1. Vilken fin bild på er! Ser jättemysigt ut. Jag tycker dina fyrverkeribilder är jättebra.
    Kram och ha ett härligt 2019

    SvarSlett
  2. Så vackert dukat och vad roligt att utgå från blommorna. I dag har jag börjat plocka bort julen, lika roligt som att plocka fram är det att lägga tillbaka sakerna. Jag fortsätter plocka i morgon. Här i Stockholm har ljuset kommit och då vill jag inte ha julsaker nu blir det vitt, vitt. Så som det ska vara i mitt hem.

    SvarSlett
  3. Det er meget smukke billeder fra jeres nytårsaften, og så flot du har fanget fyrværkeriet.
    Godt nytår til dig og dine!

    SvarSlett
  4. Ønsker deg et riktig godt nytt år. Det har vært koselig å følge bloggen din.

    Vivi

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com