lørdag 5. januar 2019

Årets første lørdag


Håper dere har en fin lørdag så langt.
Her har jeg brukt dagen idag til å fått ut siste rest av julen.
Fått satt inn litt nye blomster ,og fått vekk juleblomstene.



Tulipaner er så fine i denne tiden av året. 
Mener å huske at tulipanenes dag kommer veldig snart. 


De stråler nå her i huset for tiden.
Å de er så fine.
Roser,tulipaner og ikke minst peoner når den sesongen starter.
Men først skal jeg handle inn litt løkblomster.
Mener å huske at perleblomstene skal være i butikken snart.
De er også så blå og fine. 


Nå er det straks middag. 
Også er det bare å nyte lørdagens ettermiddag. 
Godt med noen dager fri altså. 

Stor klem fra meg til deg som titter innom. 


3 kommentarer:

  1. Så ljust och vårigt fräscht hos dig! Underbara buketter.
    Jag såg pärlhyacinter i butiken idag, men köpte inte.
    Ha en fin lördagskväll
    Kram Maria

    SvarSlett
  2. Hei,
    Tulipaner er utrolig flotte. De kan brukes hele året, og til mange anledninger. Fine hvite mugger du har som vase.

    Vivi

    SvarSlett
  3. Det er så rent og pent med tulipaner, og minner om at det er en ny vår rett rundt hjørnet.
    Deilig!

    Ha en fin-fin søndag.

    Klem fra Line

    (http://husetpaalandet.blogg.no)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com