fredag 4. januar 2019

Rundstykker

God morgen fredag! 
Tenk,denne fredagen som ikke føles som en fredag..
når man starter på jobb en torsdag,blir det ikke helgefølelsen neste dag.
Men skal bli godt med helg . 


I går når jeg kom hjem fra jobb,kastet jeg meg rundt å bakte rundstykker.
Ble ca 50 stk. 
Så da har vi fylt fryseren med det også. 
Får se om det blir nå baking i helgen . 


Hva slags planer har dere i helgen ?
Vi skal slappe av & nyte helgen. Jeg skal ta litt bilder i dagslys,det er ikke så mye av det her
oppe når man kommer hjem fra jobb. 
Men vi går imot lysere tider så.. det er deilig det.

Takk for alle kommentarer dere legger igjen! 
Dere er gode.

Klem Christina 

1 kommentar:

  1. Hej Christina! Så goda dina frallor ser ut! Finns inget godare än hembakt!
    Kram

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com