onsdag 2. januar 2019

Prøvd ut ny stekeovn

2 innlegg på en dag.. 
oj,det er ikke værst det.
Vel,jeg stikker innom med noen 
bilder av bakst jeg har gjort idag.



I går skulle vi steke noe i vår stekeovn,men det gikk ikke. Den virket plutselig ikke.
Så da var det bare å dra ut å handle en stekeovn idag. 
Det ble en siemens . 
Jeg har baket 4 brød og 35 ostehorn i kveld.
De smakte himmelsk og er hittil veldig fornøyd med denne. 


Jeg droppet skinken å hadde bare ost i . 
Barna har spist i hvertfall 3 til kvelds hver. Tar det som et godt tegn. 


I bakgrunnen ser du mitt nyeste kjøp idag. Denne fant jeg på salg,og akkurat nå angrer jeg på 
at jeg ikke kjøpte en til. 
Lurer på å gjøre det i morgen etter jobb.

Ønsker alle en fin kveld.
- nå skal jeg kose meg med et ostehorn og litt tv-titting.
Klem Christina 


7 kommentarer:

  1. Grattis till ny ugn! Så mycket gott du bakat.
    Fin kväll till dig
    Kram Maria

    SvarSlett
  2. Det er nesten så jeg kjenner lukta av denne baksten helt hit til meg :) Godt nytt år:)

    SvarSlett
  3. Deilig med nystekt gjærbakst. :) Godt nytt år til deg!

    SvarSlett
  4. Åh de där "bullarna" ser verkligen goda ut! Mums, fyllda med ost...
    Hoppas du får tag i en till lykta!
    Kram/maria

    SvarSlett
  5. Flinka! :-)
    Det er jo så deilig med hjembakst i fryseren. Før var jeg flink til det, nå er jeg ikke det, for å si det sånn. Men kanskje jeg skal bake litt i dag, nå som jeg har hele dagen fri. Hmmm… Ikke dumt. Takk for inspirasjon!
    Klem Line

    SvarSlett
  6. Hei,
    Det finnes ingen ting som er bedre enn ferske bakverk. Ser veldig gode ut.

    Vivi

    SvarSlett
  7. Hej!
    Mums, ser väldigt gott ut!
    Kram

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com