søndag 3. mars 2019

En vakker solfylt søndag







ble det på turen vår idag!
Det var helt nydelig selv om graderstokken viste -12 ,men med gode & varme klær går alt bra. 
Det er et fantastisk vær her nord for tiden & da er det bare å nyte det så godt det lar seg gjøre. 
Vi hadde med oss kakao,litt sjokolade og ikke minst fastelavensbollene. 

Nå er snart helgen over,vinterferien starter for barna . Jeg skal jobbe litt & regner med at det går som det suser. 
Ha en finfin kveld videre. 
Klem Christina



7 kommentarer:

  1. Wow så vackert det är hos dig! Så mycket snö. Här är det mest mulet och grått. Skönt med lov för barnen dina.
    Ha en fin kväll
    Kram Maria

    SvarSlett
  2. Härliga vinterbilder. Vi fick nysnö idag fast ingen sol. Vet inte riktigt om jag tycker om det. Fast snart är det vår på riktigt. Kraaam Pia

    SvarSlett
  3. TRAUMHAFTE BILDER.....

    wünsche noch einen schönen ABEND
    bis bald die BIRGIT aus TIROL

    SvarSlett
  4. Jeg elsker snø :-)) Så deilige bilder. Tusen takk.
    Her blomster snøklokke og krokus i hagen... men jeg hadde mulighet med snø og ski her - 4 uker - og jeg tok full nytte av det :-))
    Kos deg. God uke. God tid.
    Hilsen Viola

    SvarSlett
  5. Slike dager er det bare å nyte! Fine bilder. :-)

    SvarSlett
  6. Så fine bilder, herlig når sola titter frem og vi går mot lysere tider!
    Ha en fin dag,

    Klem,Ida

    SvarSlett
  7. Så fina vinter bilder. Kommer snart tillbaka och kikar kram från Nina

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com