fredag 5. april 2019

En av de bedre dagene på lenge


God morgen fredag . 
Idag føles det bra ut,ihvertfall så bra som det kan. 
Jeg fikk forferdelig vondt i magen min forrige onsdag. Dro til legen på fredag,fikk egentlig bare beskjed om å ta det med ro. Har gått 50 % sykemeldt ganske lenge nå pga magen. Jeg gjorde det legen sa,men helgen som var.. uff,den var forferdelig! Smertene var på høyde med en 8-9er. Og da begynner det å tære på det meste. 
Vel,mandagen ringte jeg tilbake. Sa jeg krevde en ny time. Og en time der det ble tatt CRP,for magefølelsen min sa at det var en betennelse i magen min. 
Vel,tirsdagen fikk jeg komme. CRP ble tatt,den var på 150. Så nå er det full antibiotikakur. 2 stk,å idag slår det inn . Ihvertfall kjennes det sånn ut. 


Jeg får ikke lov å spise annet enn suppe,alt skal på en måte være veske disse dagene. Så energien er ganske lav. Men det overlever jeg så lenge smertene holder seg unna. 
Jeg krysser fingrene.
Ute er det sol & et nydelig vær. Håper jeg snart har krefter til å gå meg en tur. For det savner jeg.

Ønsker alle en fin fredag & en nydelig helg.
Stor klem fra meg. 

3 kommentarer:

  1. Åh så jobbigt det låter. Hoppas du blir kry snart. Hoppas du får en fin dag. Kram från Nina

    SvarSlett
  2. Oj, det låter inte bra, följ råden som läkare ger. Hoppas att det känns bättre.

    SvarSlett
  3. Uffa hørtes ikkje bra ut
    jeg ønsker deg god bedring
    og bruk tiden til hjelp skjønne du
    klemmer i fleng fra Eli:)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com