mandag 5. august 2019

Hage tar tid ...


God morgen mandag. 
Her veksler været mellom sol og overskyet. Så satser på at det blir enda mer sol enn skyer. Da er jeg fornøyd. 
Jeg har plagdes med bloggen. 
Jeg kjøpte jo domene for noen år tilbake. Plutselig slutte det å virke,noe med DNS innstillinger.
Men jeg fikk det til,til slutt.. 
Men hage var det jeg skulle snakke om. Det tar tid,tid å danne en hage.
Jeg har kommet et stykke,så blir det sikkert enda bedre til neste år.. for jeg tro! 




Hagekompisen min er med.også han som skiter blandt blomstene mine. 



Her ser dere veien mot døren vår. Jeg står ved døra. Tror det blir veldig bra etterhvert.
Lurer på å bytte den svarte i en hvit en. 

Ønsker alle en fin dag.
Klem Christina 


2 kommentarer:

  1. Det ser ut som du har kommet langt på vei mot en koselig hage. Det tar tid både å bygge opp og vedlikeholde. Der er ikke jeg spesielt flink, dessverre. Ønsker meg en helautomatisk hage... ;-)

    SvarSlett
  2. Å lage en hage tar veldig lang tid, for det skjer så mye underveis ;)

    Ha en fin uke!
    Klem, Marit

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com