lørdag 3. august 2019

Lørdagsbliss og noen tanker om ferietiden


God morgen 
Hvordan er det hos deg ? Her skinner solen og vi er snart på tur ut for å holde på ute med oppussing /hagearbeid. 



Noe av det første jeg gjorde når vi var kommet hjem var og kjøpe meg en blomsterbukett. 
For meg er et hjem,et hjem med levende blomster. 
Oppvokst med mange planter i vinduene hos mamma og pappa,så det har jeg nå tatt med meg videre i mitt hjem. 



Da starter vi snart på siste ferieuke før jobben kaller igjen. Disse ukene går nå fort,det skal sies. 
Men det jeg liker aller best er hverdagen. Hverdagen med alle rutiner og planlegging. 
Da har jeg det aller best. Så nå har jeg bestilt med bok full av sider der jeg kan planlegge masse,så den gleder jeg meg til å få hjem.
Jeg skal vise den til dere når den kommer.

Ønsker alle en fin lørdag.
Klem Christina 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com